Η εταιρεία μας που δραστηριοποιείται στον οδοντιατρικό χώρο, επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της έναν συνεργάτη για την υποστήριξη λιανικής αλλά και την εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης του καταστήματος μας στην Αθήνα.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων
- Κατανόηση και αξιολόγηση των αναγκών των πελατών με σκοπό την άμεση και ορθή εξυπηρέτησή τους
- Διαχείριση και ενημέρωση ηλεκτρονικού αρχείου πελατών
- Σύνταξη δελτίων παραγγελίας – εκτέλεση παραγγελιοληψίας
- Παρακολούθηση ελλείψεων υλικών και εμπορευμάτων και φροντίδα για την αναπλήρωσή τους
- Σύνταξη φόρμας παραγγελιών σε προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού
- Παραλαβή εμπορευμάτων και οργάνωση αποθήκης
- Διαχείριση επιστροφής εμπορευμάτων
- Έκδοση παραστατικών & χειρισμός ταμειακών και πιστωτικών συναλλαγών. Αρχειοθέτησή τους.
- Τήρηση των διαδικασιών, οδηγιών και πολιτικών επικοινωνίας της εταιρείας
Απαιτήσεις:
- Άριστη χρήση Η/Υ
- Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
- Εξοικείωση με συστήματα και πρακτικές CRM
- Δεξιότητες χειρισμού τηλεφωνικών επαφών
- Εξαιρετικές ικανότητες επικοινωνίας
- Ικανότητα πολλαπλής εκτέλεσης εργασιών ταυτόχρονα, ορισμού προτεραιοτήτων και αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου
- Εμπειρία στην υποστήριξη πελατών ή προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση, θα αξιολογηθεί θετικά.
Παροχές / Η εταιρεία προσφέρει:
- Ικανοποιητικές αποδοχές
- Πλήρη ασφάλιση
- Άνετο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Σταθερό ωράριο
- Ευκαιρίες εξέλιξης
- Συνεχής εκπαίδευση