Δεκ
18
2012

O Dr.Levitt στο dentalblog. Οι σκέψεις ενός οδοντιάτρου-manager.

Αναρτήθηκε από Manos Apostolides Σχόλια
  • Currently 0,00/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Manos Apostolides

Καλησπέρα σε όλους…..
Διάβαζα πριν από λίγο τη συνέντευξη του Δρ Mayer Levitt, ο οποίος είναι πρόεδρος και ιδιοκτήτης της Jodena Consulting, μιας εταιρείας που παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και λύσεις marketing σε οδοντιατρεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο dentalblog.
Ο Δρ Levitt πέρασε σχεδόν 30 χρόνια στη διαχείριση του πολυοδοντιατρείου του, το οποίο είχε 12 οδοντιατρεία, πριν να γίνει σύμβουλος.
Σας μεταφέρω κάποια από τα σημαντικότερα στοιχεία της, γιατί πιστεύω ότι έχουν ενδιαφέρον.
«Η διαχείριση μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Το να διευθύνεις μια αναπτυσσόμενη οδοντιατρική κλινική είναι εντελώς δύσκολο. Με την στελέχωση, την τήρηση των αρχείων, το μάρκετινγκ και τα οικονομικά του ιατρείου, μπορεί να φαίνεται σαν να περνούμε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου μας για να λειτουργεί το ιατρείο, παρά για τη φροντίδα των ασθενών μας. Αυτό μπορεί να κάνει ακόμα και τον πιο έμπειρο οδοντίατρο να αναρωτηθεί γιατί δεν βάζουν μερικά μαθήματα επιχειρηματικότητας στην οδοντιατρική εκπαίδευση. Αλλά όταν πρόκειται για την επιτυχία, η διαχείριση των παραπάνω, είναι εξίσου σημαντική με την κλινική δεξιότητα και έτσι οι οδοντίατροι τακτικά στρέφονται σε συμβούλους για την παροχή συμβουλών.
DB: Ως οδοντίατρος, τι ήταν το πιο δύσκολο πράγμα για τη διαχείριση του δικού σας οδοντιατρείου;
Δρ Levitt: Αναμφισβήτητα, η εύρεση και διατήρηση ταλαντούχου προσωπικού, για τη φροντίδα και την εξυπηρέτηση των ασθενών. Είναι ακόμα το μεγαλύτερο πρόβλημα για τα οδοντιατρεία και τώρα.
DB: Ποια είναι μερικά από τα χειρότερα λάθη που ένας οδοντίατρος μπορεί να κάνει κατά τη διαχείριση του οδοντιατρείου του;
Δρ Levitt: Το να περιορίζει και να «πατρονάρει» το προσωπικό του ιατρείου και να μην τους επιτρέπει να αναπτυχθούν και να μάθουν από τα λάθη τους. Επίσης, η αδυναμία να σκεφτούν έξω από τα καθιερωμένα και ο περιορισμός της δημιουργικότητας του προσωπικού είναι ένα ζήτημα. Μερικές φορές πρέπει απλά να βγούμε από τη ζώνη άνεσης-ευκολίας μας και να παραμείνουμε ανοικτοί σε μια διαφορετική προσέγγιση. Αν συνεχίσουμε να κάνουμε ό, τι κάναμε πάντα, θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε ό, τι λαμβάναμε πάντα.
DB: Ποια είναι η πιο επίκαιρη συμβουλή που δίνετε στους πελάτες σας;
Δρ Levitt: Συνεχίστε τη διαφήμιση μέσω του Διαδικτύου. Είναι απολύτως απαραίτητο, εάν θέλετε η επιχείρησή σας, δηλαδή το οδοντιατρείο σας, να παραμείνει ανταγωνιστική. Πρέπει να έχετε μια καλή ιστοσελίδα, καθώς και παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Google είναι ο βασιλιάς!»

Πολλές φορές τα σχόλια είναι περιττά. Έτσι πιστεύω ότι συμβαίνει και τώρα!
Θα ήθελα απλά να τονίσω κάτι που είπε ο Dr. Levitt, με έξυπνο τρόπο.
«Αν συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι κάναμε πάντα, θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε ό,τι λαμβάναμε πάντα»

Αυτό θα ήθελα να το συνδέσω με προηγούμενη ανάρτηση στο Blog μας, σχετικά με την κρίση,…., η μη, στα οδοντιατρεία στην Ελλάδα.
Καλό, λοιπόν, είναι να εξελισσόμαστε, να προσαρμοζόμαστε, να επενδύουμε στο επάγγελμά μας (σε γνώση και εξοπλισμό) και να προσπαθούμε να εντοπίσουμε τους κατάλληλους συνεργάτες. Σήμερα, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά από αυτά που μας έλεγαν οι καθηγητές μας στις αντίστοιχες σχολές, και η προσπάθεια που απαιτείται για την επιτυχία, δεν έχει καμιά σχέση με αυτή που απαιτούνταν πριν από 20 χρόνια.
Ένα κοινό μόνο υπάρχει, ότι θέλει κόπο για την επιτυχία.
Καλό βράδυ.


vision for the future 



comments powered by Disqus
Οδοντιατρικά Αποστολίδη. Αθήνα, Φειδιππίδου 23, 11527, τηλ 210-6984882. Θεσσαλονίκη, Τέλλογλου 11, 54636, τηλ 2310-201301, 2310-201454.